Veel gestelde vragen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Zolang uw pakket niet verzonden is kunnen we de bestelling nog voor u wijzigen, neem daarvoor contact met ons op via het contactformulier op de contactpagina of mail naar info@katdootje.nl

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Wij bieden het pakket aan bij PostNL, tijdens het bestelproces kunt u  er ook voor kiezen het bestelde af te halen bij ons in de winkel.

Hoe weet  ik of een product op voorraad is?

Van elk product op de website is er altijd minimaal 1 beschikbaar, heeft u een wens m.b.t. een product of wenst u meerdere aantallen, neem dan contact met ons op

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Hoewel we onze producten zorgvuldig verpakken kan het gebeuren dat een artikel  beschadigd raakt door het transport. Neem in dit geval direct na ontvangst contact met ons op via de mail: info@katdootje.nl, stuur ons een duidelijke foto van het beschadigde product. Zo kan worden bepaald of vervanging aan de orde is.

Staan alle artikelen uit de winkel op de website?

Nee, wij kunnen onmogelijk alle artikelen uit de winkel op de webshop plaatsen. Dus heeft u iets gezien in de winkel of op één van onze social media kanalen en wilt u dat artikel bestellen dan kan dit altijd geregeld worden (mits het artikel op voorraad is).

Staat uw vraag er niet bij? Check dan onze contactpagina en stel uw vraag. Wij staan u spoedig te woord.